Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی برترین و موفق ترین برندهای شامپو در بازارهای جهانی

معرفی برترین و موفق ترین برندهای شامپو در بازارهای جهانی

 

اهمیت مو و مدل آرایش آن در زیبایی ظاهری از یک سو و حضور برندهایی که شمارش آنها عملا غیر ممکن شده است از سوی دیگر؛ پروسه انتخاب شامپو و اعتماد به یک برند را به دغدغه مهمی برای مصرف کننده مبدل ساخته است.

انتخاب یک شامپوی مناسب برای بسیار از افراد به عنوان یک چالش بزرگ خودنمایی می کند! اهمیت مو و مدل آرایش آن در زیبایی ظاهری  از یک سو و حضور برندهایی که شمارش آنها عملا غیر ممکن شده است از سوی دیگر؛ پروسه انتخاب شامپو و اعتماد به یک برند را به دغدغه مهمی برای مصرف کننده مبدل ساخته است.

اما به هر ترتیب برخی از برندها با توجه به سابقه و موفقیت در جلب اطمینان مصرف کنندگان، در این بازار میدان داری می کنند که در ادامه این مطلب به تعدادی از برترین آنها اشاره می شود.

بیوتیک

محصولات محافظت موی این برند بر اساس علم آیورودا(علم باستانی و کهن به معنی “علم زندگی”) که هندی ها بدان توجه ویژه ای دارند؛ تولید می شود و ازاین رو فاقد عناصر شیمیایی مضر است. در تهیه شامپوهای بیوتیک از مواد طبیعی مانند ترکیبات حنا، آویشن، سیب سبز، پوست درخت گردو و … استفاده می شود.

اداره کنندگان این برند با ترکیب علم آیورودا و فناوری روز سوئیس محصولات مطمئن را به بازار ارائه می دهند.

برندینگ

هیمالایا هربالز

محصولات این برند نیز براساس مطالعات و فرمول های دانش آیورودا تهیه می شود. شامپوهای هیمالایا دارای ترکیبات طبیعی آلوئه ورا، آملا و سایر موادی هستند که برای انواع مو مناسب خواهند بود. استفاده مداوم از شامپوی این برند رطوبت مو را تضمین می کند و البته نقش مهمی در ترمیم موهای آسیب دیده نیز دارد.

برندسازی

کلینیک پلاس

شامپوهای کلینک پلاس دارای فرمول غنی شده با روغن بادام و پروتئین شیر هستند. این برند شهرت زیادی به خاطر قابلیت ویژه در کنترل شوره سر دارد. نکته قابل توجه در رابطه با کلینک پلاس ریشه های  هندی و سابقه ۲۵ ساله آن در تولید محصولات مراقبت از مو است.

برندسازی

هد اند شولدرز

محققان شرکت پروکتر اند گمبل برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ تصمیم به ساخت شامپو جدید ضد شوره سر گرفتند. آ‌ن‌ها پس از نزدیک به یک دهه تحقیق، موفق به ساخت فرمولی جدید شدند که روی شامپو قرار می‌گرفت. شامپوی این برند اولین با ر در سال ۱۹۶۱ به بازار معرفی شد و هم اکنون تا نامی از یک شامپوی ضد شوره خوب به میان می آید یکی از اولین انتخاب ها قطعا هد اند شولدرز خواهد بود.

برندسازی

سان سیلک کو کرییشن

وقتی یک برند سابقه ای بالغ بر ۶۰ سال داشته باشد قطعا نامی مطمئن در نزد مصرف کنندگان خواهد بود. انواع مختلف شامپوهای سان سیلک در حفاظت از موی سر تخصص دارند. سان سیلک کو کرییشن یکی از بهترین انتخاب ها و پرطرفدارترین ها نزد مصرف کنندگان است.

برندسازی

پنتن

برای مقابله با موهای آسیب دیده، گرفتار مو خوره، سوخته بر اثر رنگ مو و … بهترین گزینه شما محصولات پنتن خواهند بود. روغن آرگان و سایر مواد مغذی موجود در شامپوهای پنتن وظیفه ترمیم مو از ریشه تا نوک را برعهده دارند. این قابلیت ها برای برندی که از سال ۱۹۴۵ و با کشور سوئیس وارد میدان رقابت شده مورد چندان دور ازانتظاری نیست.

برندسازی

تِرِسِمِی

برندی آمریکایی با سابقه ای ۷۰ ساله در مراقبت از مو است. متخصصان مو در سراسر جهان محصولات این برند را توصیه می کنند. حتی پس از یکبار شستشو با تِرِسِمِی حس تازگی و طراوات را در موی خود تجربه خواهید کرد.

برندینگ

داو

این شامپو با اصلیت انگلیسی برای سال ها در بازار جهانی حضور داشته و محصولاتش در بیش از ۸۰ کشور فروش دارند. شامپوی داو با فرمول ملایم خود حسی از لطافت را در مو ایجاد کرده و با رساندن مواد مغذی اثر ترمیم کنندگی نیز دارد.

برندینگ

ماتریکس بایولیج

وقتی از یک فرمول حرفه ای برای مراقبت از مو صحبت می کنیم، جائی است که می توان توصیه ای از ماتریکس بایولیج را داشت. محصولا این برند با فرمول غنی از انواع روغن های مفید یک راهکار مناسب برای موی آسیب دیده است.

برندینگ

لورئال پاریس

در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی‌دان فرانسوی؛ اوژن شولر، در شهر پاریس تأسیس شد و تا به امروز یکی از پرچمداران بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است. شامپوهای تولیدی  این برند با تکیه بر این سابقه و تجربه، دارای بهترین فرمول برای حفظ سلامت مو و حل مشکلات مرتبط با آن هستند.

برندینگ

منبع: عصر ایران

نظرات بسته شده است.