Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی یک کمپین / خوانندگان اکونومیست به دنبال حقیقت هستند

رای آنها که خواننده اکونومیست نیستند، این نشریه خسته کننده و بیش از حد روشنفکرانه به نظر می رسد. بیشتر مردم اکونومیست را نشریه ای اقتصادی، سیاسی و کاری می دانند، پس  «اکونومیست به آنها ارتباطی پیدا نمی کند.»

این بزرگ ترین چالشی بود که چند سال قبل، اکونومیست با آن روبه رو بود. اکونومیست می خواست در زندگی روزمره مردم حضور داشته باشد و مخاطبان بیشتری جذب کند. پس با همکاری آژانس Proximity London کمپین دیجیتال Raising Eyebrows and Subscriptions را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش  ام بی ای نیوز، هدف کمپین جذب مخاطبان جوان بود و این کار را با خلق محتوای خلاق و تأثیرگذار انجام دادند، پس همه چیز با ابزار خود برند یعنی مقاله آغاز شد.

به طور معمول مقالات اکونومیست، مقالاتی پر از نکته و مملو از بررسی های تخصصی و تند بودند. درنتیجه بنرها باید محرک، متفکرانه و در راستای همین مقالات تنظیم می شدند؛ مطالبی که ضمن جلب توجه، مخاطب را به محتوای مقالات هدایت می کرد و پیش از کلیک روی لینک بنر، کنجکاوی او را برای خواندن ادامه مطلب برمی انگیخت.

استراتژی کمپین از این اندیشه نشأت می گرفت که چیزی تحریک کننده تر از حقیقت وجود ندارد!

پس اکونومیست در بنرها، از عناوین (تیترهای) روشنفکرانه فاصله گرفت و سعی کرد از طریق تولید عناوین داغ و کمی زرد که به موضوع مقالات مرتبط بودند کنجکاوی مردم را برانگیزد. درواقع مقالات فرقی نکرده بودند و فقط بنا بود تیترها از ساختار کلامی جدیدی پیروی کنند و به شکلی درآیند که مردم و به ویژه نسل جوان، به آنها علاقه مند شوند و دیگر خود را از اکونومیست جدا نبینند. اکونومیست می خواست شخصیتی مردمی پیدا کند.

نتیجه این بود که آژانس Proximity که انتظار ۶۶۰۰۰۰ کلیک را می کشیدند، ۵.۲ میلیون کلیک دریافت کردند که ۶۴۰۰۰ عضو جدید اکونومیست نتیجه این کلیک ها بود.

نظرات بسته شده است.