Take a fresh look at your lifestyle.

توفان مغزی برای طراحی تبلیغات چریکی

ایده های خلاقانه تبلیغاتی که می توانند نقش بزرگی در افزایش سودآوری شما بازی کنند، دور از دسترس شما نیستند. بسیاری از این ایده ها در ذهن کارکنان و هم پیمانان شماست، ولی از آنجاکه فرآیندهای ارتباطی در بسیاری از سازمان ها ساده و روان نیست، این ایده ها به تدریج کمرنگ شده و جای خود را به جزییات فعالیت های کاری روزمره در سازمان می دهند. به همین دلیل کارکنان نیز از ایده پردازی و طرح راهکارها و پیشنهادهای خلاقانه پرهیز می کنند.

به گزارش هورموند، اگر قصد دارید فعالیت های تبلیغاتی چریکی را با بهره گیری از ایده های منحصربه فرد طراحی و اجرا کنید، به برگزاری جلسه های توفان مغزی، متمرکز بر بحث تبلیغات چریکی در میان کارکنان خود نیازمند هستید.

بسیاری از شرکت های موفق امروزی با برپایی این گونه جلسات به طور مستمر، برای یکایک برندهای خود بدون صرف هزینه های اضافی، ایده های خلاقانه خود را در زمینه قیمت، بسته بندی، اندازه محصول، توسعه خطوط تولید، تبلیغات رادیویی، تبلیغات چاپی در نشریه ها و مجله ها، توسعه بازار برند، یافتن مشتریان و مخاطبان جدید برای هدف گذاری و هر آنچه به نوعی با برندهای شان مرتبط است، شناسایی و تکمیل می کنند.

برای موفقیت در این امر تنها یک قانون بی چون وچرا باید اجرا شود و آن این است؛ هیچ پیشنهادی نباید مردود اعلام شود چون نه گفتن به پیشنهادهای مطرح شده از سوی کارکنان می تواند خلاقیت آنان را تضعیف و ترس از مردود شدن پیشنهاد، حضور فعال کارکنان را در جلسه ها کمرنگ کند.

همچنین باعث می شود در مورد پیشنهادهای ارائه شده در این جلسه ها قضاوتی صورت نگیرد. تجربه بسیاری از شرکت ها نشان می دهد که گاه برپایی جلسات هدفمند و شایسته می تواند دست کم ۱۵برابر هزینه برپایی جلسه ها برای شرکت ها (به تناسب عملکرد و اندازه شرکت) سودآور باشد.

جلسه توفان مغزی با ایجاد حس مشارکت در برنامه ریزی و هدف گذاری و افزایش هم افزایی در سطح کارکنان سازمان تا هفته ها پس از برپایی، سطح عملکرد و اثربخشی فعالیت های کارکنان را نیز ارتقا می دهد. توجه به این امر برای مدیران سازمان ها و شرکت ها ضروری است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.