Take a fresh look at your lifestyle.

نقش هدفمندی موضوعی در کمپین اطلاع‌رسانی ششمین Inotex

اینوتکس یکی از شناخته شده‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی داخل ایران است که روی دو زمینه نوآوری و تکنولوژی تمرکز دارد و تا به امروز ۶ بار برگزار شده و هر دوره آن بسیار اثرگذار بوده است. در این مطلب به یکی از کمپین‌های تبلیغات بنری این نمایشگاه می‌پردازیم که برای بازاریابی ششمین نمایشگاه Inotex طراحی و اجرا شد؛ در نهایت نتایج این کمپین را آورده‌ایم.

چالش

از آنجایی که ۱۲۰ شرکت فعال در زمینه تکنولوژی از ۲۵ کشور خارجی و همچنین ۶۰ شرکت شناخته شده ایرانی هم در این نمایشگاه حضور داشتند، Inotex با این چالش برخورد کرد که اطلاع‌رسانی بیشتری برای این رویداد مهم لازم بود و به اندازه کافی روی این مورد تمرکز صورت نگرفته بود.

راهکار

ای‌نتورک که در زمینه ارائه سرویس تبلیغات بنری به فعالیت می‌پردازد، به کمپانی برگزارکننده این همایش پیشنهاد داد تا با استفاده از هدفمندی موضوعی به مخاطب هدف موردنظر خود دسترسی پیدا کنند. پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاوران تیم ای‌نتورک، وب‌سایت‌هایی که در دو دسته تکنولوژی و سایت‌های خبری بودند نیز برای کمپین Inotex انتخاب شدند.

از طرفی برای اطلاع‌رسانی عمومی بیشتر، یک کمپین بدون هدفمندی برای این نمایشگاه طراحی و اجرا شد تا افراد بیشتری از برند Inotex مطلع شوند و مستقیما روی برندسازی این نمایشگاه تمرکز شود.

نتایج

– حدود ۲۸.۸ میلیون بار از بنرهای کمپین‌‌ها تبلیغاتی Inotex بازدید شد که میزان نمایش بسیار چشمگیری به حساب می‌آید.

– ۲۸ هزار نفر از طریق این بنرهای تبلیغاتی به وب‌سایت نمایشگاه Inotex مراجعه کردند که از لحاظ تحلیلی، اکثر این افراد دقیقا مخاطب هدف این نمایشگاه بوده‌اند و افرادی هدفگیری شده محسوب می‌شوند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.