Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش استفاده از هشتگ ها در تبلیغ و بازاریابی

هشتگ ها نمادهای پیشوندی هستند که معمولا قبل از موضوعی می آیند که داده ها یا اطلاعات زیادی در شبکه های اجتماعی درباره آنها وجود دارد.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، از این نماد برای برجسته کردن یک مطلب و پیگیری راحت تر تمامی مطالبی که در خصوص یک موضوع است در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. این واقعیت غیر قابل انکار است که امروزه شبکه های اجتماعی گسترش چشمگیری داشته  و در تمامی جنبه های زندگی مردم، صنایع، بازار، دولت ها و… تأثیر داشته اند، بنابراین لازم است در تبلیغ و بازاریابی نیز از این اهرم بسیار مهم و پر کاربرد غافل نباشید و بهترین و مناسب ترین استفاده ها را داشته باشید. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو از قابلیت های شبکه های اجتماعی استفاده کنید باید مهارت ها و دانش کافی در خصوص نحوه استفاده از آن را به دست آورید.

نماد هشتگ در زمینه تبلیغ، بازاریابی و برندسازی می تواند بسیار کمک کننده باشد. در صورتی که بخواهید تمامی مطالب مربوط به برند یا تبلیغات تان مورد بازدید بسیاری از افراد قرار بگیرد و همچنین افراد به راحتی بتوانند به تمامی مطالبی که شما در خصوص برند یا تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید دسترسی داشته باشند و به راحتی پیگیری کنند، بهتر است از نماد هشتگ استفاده کنید. برای اینکه از هشتگ ها بهترین استفاده را کرده و واکنش ها و بازخوردهای زیادی را دریافت کنید، پیشنهاد می شود از روش هایی که در ادامه آموزش داده می شود استفاده کنید.

راه اول) استفاده از یک شعار

گاهی می توانید شعار خیلی کوتاهی را انتخاب کرده و از آن به عنوان کلید واژه ای که افراد می توانند شما را بشناسند یا برای مخاطبان جذب کننده باشد استفاده کنید. بنابراین یکی از راه هایی که می توانید از هشتگ استفاده کنید این است که علامت هشتگ # را قبل از شعار کوتاه خود که معمولا بین یک تا سه حرف است استفاده کنید.

راه دوم) استفاده از یک لغت مستقیم

گاهی بهتر است از لغتی که مستقیما به برند شما مربوط است استفاده کنید و این لغت را از طریق هشتگ پررنگ کرده و در ذهن ها ثبت کنید. این لغت باید توانایی این را داشته باشد که برند و فعالیت شما را در ذهن مخاطبان تداعی کند.

راه سوم) استفاده از لغت های کلی

از نظر مشاوره تبلیغات و بازاریابی، گاهی ممکن است شما از واژه ای که مستقیما به برند شما مربوط نباشد استفاده کنید. بدین منظور که شما یک لغتی را به عنوان هشتگ انتخاب می کنید که مربوط به زمینه فعالیت شماست نه مستقیما برند و شرکت تان. معمولا از این روش، شرکت ها و برندهایی استفاده می کنند که هنوز شناخته شده نیستند و از طریق این لغت قصد دارند ذهن خواننده را آماده کنند که چه نوع مطلبی را می خواهد مطالعه کند.

راه چهارم) استفاده از یک کلید واژه

در این روش شما یکی از واژه هایی را که در متن تان بسیار تکرار شده و موضوع اصلی مطالب تان در خصوص آن است، انتخاب کرده و به عنوان هشتگ درج می کنید. معمولا شرکت ها و برندها باید این کلید واژه را براساس اتفاق و رویدادی که در شرکت آنها روی می دهد یا روی داده است، انتخاب می کنند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.