Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره تبلیغ موثر برای فروش

پرسش: مدیر یک شرکت تولیدی هستم و قصد تبلیغ محصولات خود را دارم. برای تبلیغات مؤثر با کمترین هزینه و بیشترین فروش چه توصیه ای برای من دارید؟

پاسخ کارشناس: نخستین توصیه این است که ابتدا تمایز خود را مشخص کنید و روی آن متمرکز شوید. در واقع مشخص کنید چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید؟ قیمت پایین محصولات خود را می خواهید به گوش مشتریان برسانید یا از کیفیت بالای محصولات خود بگویید؟ یا… وقتی این موضوع مشخص شد شما نیمی از راه را پیموده اید و اکنون وقت طراحی پیام شما در قالب کلمات و گرافیک است. با متخصصان مشورت و کمپین خود را با هدف فروش بیشتر طراحی کنید.

چون قصد دارید با کمترین هزینه تبلیغات را انجام دهید قاعدتا شبکه های اجتماعی در اولویت قرار دارند. همین موضوع را به مشاور خود منتقل کنید. نکته مهم بعدی این است که تنها تکرار است که روی فروش شما تأثیر می گذارد. براساس نظر کارشناسان یک تبلیغ باید ۲۰ بار تکرار شود تا به نتیجه برسد. تعیین مهلت برای استفاده از یک مزیت هم می تواند مؤثر باشد. مثلا تنها یک هفته فرصت دارید و این جور عبارات می تواند سرعت فروش شما را بالا ببرد درصورتیکه واقعی باشند و مشتری پس از استفاده از آن برای شما تبلیغ منفی نکند.

همچنین توجه داشته باشید که تأثیر گذاشتن روی مردم از طریق احساسات خیلی مؤثرتر است. استفاده از تصاویر و رنگ در دنیای کنونی از کلمات تأثیر گذاری بیشتری دارند. پیام های ساده و کوتاه با رنگ های مناسب و تصاویر تاثیر گذار شما را زودتر به نتیجه می رساند.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.