Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات رادیویی هدفمند در Panoply

شبکه رادیویی Panoply برنامه هایی برای بازاریابان دارد که شامل پخش تبلیغات رادیویی هدفمند با استفاده از اطلاعات آماری Nielsen در جهت مدیریت بخش مخاطبان می شود.

به گزارش ام بی ای نیوز، این شرکت اعلام کرد که برندها اجازه خواهند داشت ازآنچه در Panoply تولید و ساخته شده است برای دسترسی به اطلاعات Nielsen و بخش مدیریت و Panoply’s Megaphone استفاده کنند.

Jason Cox رئیس بخش تکنولوژی Panoply می گوید: Panoply برای نخستین بار برنامه های رادیویی را با همکاری دیگر کمپانی های تولید برنامه های رادیویی مثل Gimlet و Buzzfeed با تمرکز روی بخش کسب درآمد و توزیع می سازد.

پیشتر Panoply میزان رضایت مخاطبان را براساس نظرسنجی ها برای کمک به تبلیغ کنندگان برای دست پیدا کردن به نوع به خصوصی از شنوندگان اندازه گیری کرده است. ولی حالا، تبلیغ کنندگان می توانند به بخش خاصی از شنوندگان براساس اطلاعاتی مثل علاقه مندی ها، قصد خرید، منطقه، جمعیت شناسی، مصرف رسانه و روانشناسی دست پیدا کنند.

براساس گفته های Cox در ابتدا تولید هر قسمت برنامه های رادیویی به صورت دیجیتال واقعا مشکل بود، چون باید آنها را از طریق داده های شخص ثالث با برنامه RSS دانلود می کردیم و بدون دسترسی به داده های شخص ثالث هدف قرار دادن تبلیغات به عنوان مرورگر غیرممکن بود.

به روز رسانی تبلیغ های هدف امکان قرار گرفتن بیشتر در مسیر این نوع هدف گذاری مورد استفاده را به ویدئو های تبلیغاتی در کانال های دیجیتال می دهد. این حرکت از کمپانی Apple آغاز می شود که امکان دسترسی بیشتر به اطلاعات مخاطبان و شنوندگان را می دهد و کمپانی هایی مثل Panoply و بقیه همواره برای این اندازه گیری ها نیاز به اعتماد به اقدامات شخص ثالثی را دارند.

پیشرفت تکنولوژی که ما داشته ایم به ما اجازه هماهنگ کردن اطلاعات جمع آوری شده توسط Nielsen به وسیله مرورگرها از سایت ها، اپلیکیشن ها و بقیه موقعیت ها را می دهد.

تازمانی که مخاطبان مورد نظر برای این نوع جمع آوری اطلاعات محبوب هستند کمپانی های رادیویی مطالب مؤثری را از این تبلیغات خواهند آموخت. براساس گزارشات سال گذشته comScore، مردم شنیدن این تبلیغات را روی هر شبکه دیجیتال رادیویی ترجیح می دهند و دو سوم آنها آنچه را در این تبلیغات می شنیدند می پذیرفتند.

رشد تبلیغات رادیویی هیچ وقت به نظر کند نبوده است. براساس تحقیقات امسال درآمد این شبکه ها تا ۸۵درصد رشد داشته است و به ۲۲۰میلیون دلار می رسد؛ پیشرفتی سریع تر از سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ که ۷۵ درصد بوده است.

طبق گفته Damian Garbaccio، Nielsen می تواند مخاطبان را به ۶۰۰۰۰ گروه مختلف تقسیم کند که این می تواند به صورت گسترده و تک به تک باشد و بازاریابان می توانند به راحتی از میان آنها انتخاب کنند.   

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.