Take a fresh look at your lifestyle.

استراتژی تبلیغات دارای پاسخ مستقیم

اگر شما انتظاراتی که از یک تبلیغات دارای پاسخ مستقیم می رود با تبلیغات نوعی برای معرفی محصول یا شناسایی یک برند را مقایسه کنید، از میزان بالای ناکامی ها شگفت زده می شوید. به گزارش هورموند، هر آگهی دارای پاسخ مستقیم باید در همان لحظه و در ابتدا آنقدر اشتیاق در افراد ایجاد کند که آنها به سمت خرید کشیده شوند. مطمئن شوید که تبلیغات دارای پاسخ مستقیم شما، کارهای زیر را انجام می دهد.

-برای خوانندگان موردنظر جذاب است. داستانی مناسب و شخصیتی که آنها مایلند شبیه آن باشند و می توانند با او هم ذات پنداری کنند. این ویژگی ها عناصر جاودان جذابیت های حقیقی را تشکیل می دهند.

– از ادعای اصلی تان درباره محصول به طور کامل پشتیبانی کنید. از آنجا که یک تبلیغ، علاوه بر ایجاد اشتیاقی اولیه، باید به فروش نیز منجر شود، باید آنقدر با شواهد و ادله همراه باشد که هر ایراد منطقی خوانندگان را پاسخ دهد. اگر فکر می کنید ویژگی های مثبت محصول تان آشکار است، آنها را در تصاویری بسته از محصول به نمایش بگذارید. اگر جذابیت ها آنقدر آشکار نیستند از گواهی دیگران، داستان های متقاعدکننده یا آمار و ارقام به دست آمده از آزمون های عینی آن محصول استفاده کنید. به طور خلاصه اشکالی از شواهد و ادله از لحاظ عقلانی یا احساسی یا ترکیبی از هر دو آنها را به کار ببرید.

– به زبان محاوره که جنبه ای شخصی دارد با خوانندگان صحبت کنید. تبلیغ شما باید طبیعی و راحت باشد. خیال پردازی نکنید، خوب بنویسید، متن تان را صیقل دهید و خلاصه کنید، اصطلاحاتی بهتر، جالب تر و شفاف تر بیابید اما خشک و رسمی ننویسید.

– خوانندگان احتمالی را هدف بگیرید. میزان خوانده شدن تبلیغ شما، شدیدا بر میزان پاسخ ها تأثیر می گذارد. در واقع تبلیغی واحد که در دو نشریه مختلف چاپ شده باشد می تواند تغییراتی در میزان پاسخ، در دو سر انتهایی طیف ایجاد کند. پس هرچه بهتر مصرف کنندگان موردنظرتان را تعریف کنید. یافتن نشریه های مرتبط به آن مصرف کنندگان برای شما راحت تر و عملکرد تبلیغاتی بهتر خواهد بود.

– راه های آسانی برای پاسخ دادن فراهم کنید. اگر خرید برای خوانندگان آسان است، از آنها همین را بخواهید. اگر این کار پیچیده یا دشوار است صرفا از آنها بخواهید که برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند و وقتی این کار را کردند، بکوشید محصول را به آنها بفروشید. گاهی اوقات به مرحله ای میانی نیاز است. وقتی در این مورد مطمئن نیستید، دو دسته از تبلیغات تان را امتحان کنید؛ یکی از آنها مرحله ای میانی دارد و هدفش فروش بی واسطه است. سپس ببینید که در بلندمدت کدام یک به فروش منجر می شود.

کارشناسان مارکتینگ که در کانرز، مرکز نشر مجلات تجاری واقع در بوستون هستند؛ از تبلیغات دارای پاسخ مستقیم برای کسب اطلاعات از تبلیغ کننده های علاقه مند به خرید فضای تبلیغاتی در مجلات خود بهره می جویند. آنها از آگهی ها، (مثلا اخیرا یک آگهی چهارصفحه ای در عصر تبلیغات) برای دسترسی به افرادی استفاده می کنند که در تصمیم گیری برای خرید فضای رسانه ها نقش دارند.

استراتژی آنها بر امکان انتخاب تأکید دارد. آنها چندین امکان تماس و انواع تقاضاها را در اختیار خوانندگان قرار می دهند. گزینه های متعدد به مشتریان احتمالی اجازه می دهد نوع پاسخی را که می پسندند انتخاب کنند و در نتیجه اقدام به عمل را برای گستره وسیعی از مشتریان احتمالی تسهیل می کند. شما هم می توانید از این استراتژی مناسب بهره ببرید.

نظرات بسته شده است.