Take a fresh look at your lifestyle.

تغییر در عادت‌ها با کمپین سس هاینز Heinz

یکی از عوامل تاثیرگذار و موثر در بازاریابی، دانستن خلق‌و‌خو و عقاید محلی است که می‌خواهید در آن مارکتینگ کنید، برای مثال گربه سیاه در برخی از کشورها شوم است و در مصر مقدس است.
یکی دیگر از این اعتقادات مربوط به نوع استفاده از مواد غذایی است. بطوریکه استفاده از سس کچاپ KetchUp روی ساندویچ هات‌داگ در شیکاگو بسیار ناپسند است.

کمپین جدید سس هاینز Heinz به شهر “هات داگ بدون کچاپ” مربوط می‌شود و به ارائه سسی بنام “Chicago Dog Sauce” می‌پردازد به امید آنکه اهالی شیکاگو آن‌را در کنار ساندویچ هات داگ، پیاز، گوجه و سس خردل خود میل کنند.

در کمپین بازاریابی جدید امکان تست کردن محصول جدید هاینتز یعنی “سس شیکاگو داگ” بصورت محدود و با هزینه ارسال ۵ دلاری از طریق یک وب‌سایت به مردم پیشنهاد و شاهد بازخوردهای جالبی بود:

جالب است بدانید، در تمام مراحل عرضه این محصول بانام جدید “سس شیکاگو داگ” در بین مخاطبین با تعصب شیکاگویی، طعم و مزه این سس جدید برای تمام مصرف‌کنندگان جذاب بود.
اما آخر داستان یک واقیعت تلخ را رقم می‌زند و آن اینکه این محصول جدید همان سس کچاپ همیشگی و دوست داشتنی سس هاینز است!
این کمپین با یک شعار تاثیرگذار با مظمون تغییرپذیری تمام می‌شود:
Give it a try, We will keep it between us / امتحانش کن، بین خودمان می‌ماند.

همچنین سس هاینز این کمیپن را با هشتگ #whatsonyourgod منتشر کرده است که کاملاً زیرکانه مخاطب را به هدف اصلی کمپین و نزدیک کردن به استفاده از محصول می‌رساند.

منبع

اطلاعات مفید درباره فرهنگ و آداب و رسوم کشورها

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.