۱۰ واقعیت درباره بازاریابی شبکههای اجتماعی در سال ۲۰۱۷
شبکههای اجتماعی نه تنها در زندگی شخصی افراد، بلکه در ادامه مسیر کسبوکارها تاثیر چشمگیری داشتهاند و پدید آورنده روشی جدید در بازاریابی آنلاین هستند که اخیرا بیشتر شاهد تاثیر آن بر روند بازاریابی کسبوکارها هستیم. در ادامه به ۱۰ واقعیت بازاریابی شبکههای اجتماعی در سال ۲۰۱۷ میپردازیم که باور آنها چندان هم دشوار نیست:
۱- ۹۰٪ کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، سنی کمتر از ۳۵ سال دارند. (منبع: Science Daily)
۲- بیش از ۵۰٪ از بازدیدهای ویدیوهای درون یوتیوب، در داخل گوشیهای همراه صورت میگیرد و میانگین زمان هر سشن، حدود ۴۰ دقیقه است که مدت زمان بسیاری طولانیای محسوب میشود. (منبع: YouTube)
۳- تا به امروز حدود ۱.۳ میلیارد حساب کاربری در توییتر ایجاد شده است که فقط ۳۲۰ میلیون اکانت از میان آنها فعال است. (منبع: Business Insider)
۴- ۹۵٪ افراد بین ۱۸ الی ۳۴ سال، به دنبال کردن یک برند در شبکههای اجتماعی علاقه نشان میدهند. (منبع: Marketing Sherpa)
۵- احتمال اشتراکگذاری یک پست حاوی تصویر در شبکههای اجتماعی، ۴۰ برابر انواع محتوای دیگیری است که در این فضاها منتشر میگردند. (منبع: Hubspot)
۶- ۴۰ میلیون کسبوکار کوچک، تا به امروز صفحهای در فیسبوک برای خود ایجاد کردهاند که فقط ۴ میلیون تا از این کسبوکارها برای تبلیغات به فیسبوک هزینه میپردازند و بقیه فقط از طریق تولید محتوا روی بازاریابی در این شبکه اجتماعی تمرکز کردهاند. (منبع: Forbes)
۷- ۹۲٪ کاربران توییتر به کلیک کردن (تپ کردن) روی لینکها علاقه نشان میدهند و این کار را انجام میدهند. (منبع: Hubspot)
۸- ۹۶٪ افرادی که درباره یک برند به صورت آنلاین گفتگو میکنند، آن برند را در هیچ یک از شبکههای اجتماعی دنبال نمیکنند. (منبع: Brandwatch)
۹- ۷۸٪ درصد افرادی که درباره یک برند در توییتر به انتشار پست (توییت) میپردازند، انتظار دارند تا در کمتر از ۱ ساعت جوابی از سوی همان برند دریافت کنند. (منبع: Lithium)
۱۰- پستهایی که در آنها فردی تگ شده یا اینکه موقعیت مکانی آن مشخص است، افراد بیشتری را درگیر خود کرده و مشخصا نرخ تعامل بیشتری را دربر دارند. (منبع: Simply Measured)
شما چه حسی به شبکههای اجتماعی و بازاریابی در آنها دارید و با کدام یک از موارد بالا مخالف هستید؟
نظرات بسته شده است.