Take a fresh look at your lifestyle.

اندازه گیری تاثیر روابط عمومی بر ادراک برند مصرف کننده

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  محیط رسانه ای امروز توانایی جدیدی برای مردم برای انتشار نظرات خود در مورد شرکت ها ارائه کرده است. به ویژه رسانه های اجتماعی اجازه می دهند تا محتوا به سرعت و به طور مداوم پخش شودد؛ شاید مهمتر از همه، خبرهایی می توانند با سرعت بیشتری نسبت به گذشته حرکت کنند و شرکت ها را در معرض خطر تضعیف نام تجاری خود قرار دهند.


 یک پلت فرم تحقیق B2B نشان می دهد که بین پوشش رسانه ای و ادراک برند ارتباط مستقیم دارد. برند هایی که در مطبوعات منفی هستند، در ذهن مصرف کنندگان درک منفی دارند. برای جمع آوری این اطلاعات، کلاچ ۱۰۰۰ مصرف کننده را در ایالات متحده بررسی کرد.


کلاچ به عنوان یک راه حل برای نظارت بر این ریسک و اطمینان از داشتن یک نام تجاری پایدار، روابط عمومی را به عنوان یک استراتژی پایدار دراز مدت که همه شرکت ها باید حمایت کنند، مطرح می کند.


در این گزارش، کلاچ می گوید ۵۲ درصد از مصرف کنندگان بیشترین وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی می کنند در نتیجه، زمانی که شرکت ها باید به پوشش رسانه های منفی پاسخ دهند، به طرز چشمگیری کوتاه شده است.


طبق گفته کلاچ، برای اطمینان از اینکه تصویر نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان به شدت حمایت می شود، تیم های روابط عمومی اکنون نیاز به تنظیم استراتژی های خود در محیط رسانه های جدید دارند. از آنجا که اخبار به سرعت سفر می کند، تیم های روابط عمومی باید حتی سریعتر عمل کنند تا از نابودی بالقوه وفاداری برند و حمایت مصرف کننده جلوگیری شود.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.