Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره تبلیغ مناسب

پرسش: صاحب فروشگاه بزرگ فرش فروشی هستم، می خواهم برای کارم تبلیغات کنم. شما چه توصیه هایی به من دارید؟

پاسخ کارشناس: پیشنهاد می کنم ابتدا برای خود یک مزیت رقابتی تعریف کنید. یعنی در یکی از مجموعه فعالیت هایی که برای فروش فرش انجام می دهید یک تمایز به وجود آورید. برای مثال این تمایز ممکن است در نوع دکوراسیون شما باشد، در قیمت های شما باشد، در ارسال یا گارانتی شما باشد.

در هر صورت وجود این مزیت برای گسترش کار شما قبل از هرگونه تبلیغاتی حیاتی است. بعد از اتتخاب و اجرایی شدن این تمایز، ضروری است که از طریق گرفتن یک مشاور برجسته تبلیغاتی یا قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی خوب یک کمپین تبلیغاتی و روابط عمومی منسجم برای خود تدوین کنید.

تبلیغات پراکنده فقط پول شما را هدر می دهد. کمپین شما با توجه به بودجه شما، مکان فروشگاه شما، مزیت شما و از همه مهم تر نوع کسب و کار شما و مشتریان احتمالی و بالقوه خرید فرش طراحی می شود. به این ترتیب شما ممکن است هزینه بیشتری را تقبل کنید، اما می توانید مطمئن باشید که تبلیغات شما اثرگذار خواهد بود و روی فروش شما تأثیر می گذارد.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.