Take a fresh look at your lifestyle.

کلینیک کسب و کار / پرسش و پاسخ درباره نکات کلیدی برای استفاده از رپرتاژ آگهی

پرسش: مدیرعامل یک شرکت بهداشتی آرایشی هستم و مدیر روابط عمومی اصرار دارد در دنیای کنونی استفاده از رپرتاژ آگهی و تهیه مطلب درباره شرکت نقشی همسنگ تبلیغات و در مواقعی حتی مهم تر از آن در تبلیغ شرکت دارد. می خواستم نظر شما را هم در این زمینه بدانم.

پاسخ کارشناس: نظر مدیر روابط عمومی شما کاملا درست است. در دنیای کنونی مطالب بسیار اثرگذار هستند و درصورتی که در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی استفاده شوند می توانند کمک شایانی برای برندینگ شرکت داشته باشند، اما توجه به چند نکته در این خصوص حیاتی است.

۱- مطلب تهیه شده باید کوتاه و جداب باشد و تیتر بسیار مناسبی برای آن انتخاب شود.

۲- اگر مطلب بدون ذکر عنوان رپرتاژ آگهی چاپ شود بیشتر خوانده خواهد شد. بنابراین مطلبی تهیه کنید که امکان استفاده آن بدون درج عنوان رپرتاژ برای رسانه ها قابل چاپ باشد.

۳- همزمان در رسانه های چاپی و مجازی آن را منتشر کنید تا بیشتر دیده شود.

۴- در انتخاب رسانه ها دقت کنید. رسانه های مناسب برای مطلب شما و همچنین اعتبار آنها بسیار مهم است. به خاطر هزینه های بیشتر رسانه های معتبر، به رسانه های کم اعتبار مراجعه نکنید.

۵- درصورتی این فعالیت می تواند مؤثر باشد که استمرار داشته باشد. بنابراین گروهی تشکیل دهید که به صورت مداوم برای شما محتوا تولید کنند و آن را در رسانه ها منتشر کنید اثرگذاری آن در میان مدت کاملا محسوس خواهد بود

۶- بدون داشتن یک هدف مشخص نتیجه لازم گرفته نمی شود. باید از هر مطلب یا سلسله مطالب دنبال هدف خاصی باشد تا در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی شما هدف مورد نظر حاصل شود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.