Take a fresh look at your lifestyle.

مزایای بهره گیری از متخصصین حرفه ای روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) بزرگترین مزیت استخدام یک حرفه ای برای اجرای برنامه خود عبارتند از:
اجرای درست برنامه
تنظیم یا اجرای نادرست برنامه، یکی از بزرگ ترین دلایل شکست فعالیت های روابط عمومی است. اطلاعیه های رسانه ای با نگارش بد، یا بیش از حد تجاری کردن آن ها؛ ارسال پست های الکترونیک انبوه بی حساب و کتاب؛ عدم پیگیری روابط رسانه ای/ عدم برآورده کردن خواسته های رسانه ها؛ و …. اولین حضور رسانه ای شما برای همیشه ماندگار است – از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید.


ارتباطات رسانه ای
اکثر شرکت های روابط عمومی در طول سال ها کار، ارتباطات رسانه ای بسیاری برقرار کرده اند که سبب پوشش خبری بیشتر و بهتر برنامه شما در رسانه ها می شود. از روابط آن ها با رسانه ها بهره بگیرید.


اثربخشی و کارایی
متخصصین و شرکت های روابط عمومی تمام روز، بین ۸ تا ۱۲ ساعت، تبلیغات می کنند و از تمام رمز و رازها و میان برهای انجام هر چه بهتر و سریعتر آن مطلع هستند. شما ممکن است دیوار خانه خود را گچ کنید یا لوله کشی آن را انجام دهید، اما آیا ابزار، زمان و تخصص لازم برای انجام مقرون به صرفه این کارها را دارید. من همیشه به مراجعین خود می¬گویم “شما به کارهایی بپردازید که خوب می¬دانید و من هم کارهایی را انجام می¬دهم که خوب می¬دانم و به این ترتیب به اتفاق یکدیگر این کسب و کار را به پیش می¬بریم.”


یک اخطار به هنگام انتخاب یک متخصص یا شرکت حرفه ای روابط عمومی: امضای قراردادی با مبلغ بالاتر به معنای دریافت نتیجه ای بهتر نیست و عکس این قضیه نیز صادق است. در طول یک سال گذشته، خدمات تبلیغاتی و روابط عمومی ارزان قیمت بسیاری در اینترنت ظاهر شدند. برخی از آنها به شما قول می دهند که تنها با ۹۹ دلار اطلاعیه رسمی را تنظیم و ارسال کنند. به صراحت بگویم که بسیاری از این خدمات ارزان قیمت تنها یک دلیل دارد و آن پایین بودن سطح کیفیت است. بزرگتر بودن لزوما به معنای بهتر بودن نیست و ارزان بودن نیز همیشه به معنای یک معامله خوب نیست.


اگر زمان، ابزار و استعداد لازم برای اجرای برنامه های روابط عومی/ تبلیغاتی خود را دارید، حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، شرکت های تبلیغاتی و روابط عمومی بسیاری در بیرون برای شما وجود دارد. شرکتی را جستجو کنید که خدمات و قیمت های آن با کسب و کار شما هماهنگ باشد. چنانچه صاحبان کسب و کارها، کارآفرینان و مخترعین به هنگام تصمیم گیری برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی/ روابط عمومی از گزینه های موجود مطلع باشند، متوجه می شوند که استطاعت مالی بهره گیری از متخصصین و شرکت ها را دارند.
 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.