Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی کمپین تبلیغاتی موفق ۱۰۰ در ۱۰۰ خوگر

خوگر اولین و جامع‌ترین سایت خرید آنلاین مبلمان است که ضمن ارائه اطلاعات کامل از محصولات مختلف، امکان مقایسه کیفیت و قیمت را برای بازدیدکننده‌ها فراهم کرده است. دسترسی آسان به کالاهای متنوع و از برترین برندهای مبلمان از خصوصیات وبسایت خوگر است. در فروشگاه اینترنتی خوگر می‌توانید کالاهای اداری، خانگی، فضای عمومی، روشنایی و لوستر، کالاهای دکوراتیو و هزاران قلم کالای متنوع دیگر را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید. در ادامه به تشریح چالش و راه‌حل آن می‌پردازیم که در آخر نتایج نهایی هم عنوان شده‌اند:

چالش:

هر وب‌سایتی، پس از برندسازی در فضای آنالاین و در دید مردم قرار گرفتن نیز به فکر جذب مخاطبین هدف و مشتریان با پتانسیل می‌افتد. خوگر هم لازم دانست تا پس از اجرای کمپین برندسازی خود در فضای آنلاین، روی افزایش اعضای وبسایت و همچنین فروش محصولاتی که ارائه می‌دهد نیز تمرکز کند.

چگونه تبلیغات کلیکی به برندسازی “خوگر” کمک کرد؟

راهکار و استراتژی کمپین:

خوگر با معرفی ۱۰۰ محصول تا ۱۰۰٪ تخفیف، در یک صفحه فرود اختصاصی امکان مشاهده و انتخاب از میان آن‌ها را برای علاقه‌مندان این محصول ایجاد کرد. در این کمپین ۴ قانون وجود داشت:

کالای مورد نظرتان رو انتخاب کنید ثبت نام کنید

امکان سفارش کالا فقط در روز فروش (شنبه ۲۳ اردیبهشت بین ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲:۰۰) وجود داشت و قبل از این تاریخ و در طول اجرای کمپین بازدیدکنندگان فقط میتوانستند کالاهای تخفیف خورده را مشاهده کنند.

نکات خاص و جالب توجه در استراتژی این کمپین:

. تخفیف های بسیار بالا و جذاب

. عرضه ۱ عدد از هر محصول

. ایجاد حس هیجان و برنده شدن برای مشتری

khoogers-new-banner

نتایج حاصله از این کمپین یک هفته ای به صورت زیر است:

. جذب ۴۰۰۰ نفر کاربر جدید و ثبت نام شده که ۸۰٪ از آنها اطلاعات تماس شان را تکمیل کردند.

. فروش ۱۰۰ محصول با ارزش تقریبی ۵۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان در عرض ۴ ساعت

. میانگین نرخ بانس ریت:۳۴/۴۳٪

. میانگین زمان ماندگاری: ۹:۴۴ دقیقه

. افزایش چشمگیر فروش وبسایت

این کمپین نمونه بسیار موفقی از یک کمپین تبلیغاتی است و تنها دلیل موفقیت آن استراتژی فکر شده و خاص آن است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.