بررسی کمپین تبلیغاتی موفق ۱۰۰ در ۱۰۰ خوگر
خوگر اولین و جامعترین سایت خرید آنلاین مبلمان است که ضمن ارائه اطلاعات کامل از محصولات مختلف، امکان مقایسه کیفیت و قیمت را برای بازدیدکنندهها فراهم کرده است. دسترسی آسان به کالاهای متنوع و از برترین برندهای مبلمان از خصوصیات وبسایت خوگر است. در فروشگاه اینترنتی خوگر میتوانید کالاهای اداری، خانگی، فضای عمومی، روشنایی و لوستر، کالاهای دکوراتیو و هزاران قلم کالای متنوع دیگر را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید. در ادامه به تشریح چالش و راهحل آن میپردازیم که در آخر نتایج نهایی هم عنوان شدهاند:
چالش:
هر وبسایتی، پس از برندسازی در فضای آنالاین و در دید مردم قرار گرفتن نیز به فکر جذب مخاطبین هدف و مشتریان با پتانسیل میافتد. خوگر هم لازم دانست تا پس از اجرای کمپین برندسازی خود در فضای آنلاین، روی افزایش اعضای وبسایت و همچنین فروش محصولاتی که ارائه میدهد نیز تمرکز کند.
راهکار و استراتژی کمپین:
خوگر با معرفی ۱۰۰ محصول تا ۱۰۰٪ تخفیف، در یک صفحه فرود اختصاصی امکان مشاهده و انتخاب از میان آنها را برای علاقهمندان این محصول ایجاد کرد. در این کمپین ۴ قانون وجود داشت:
کالای مورد نظرتان رو انتخاب کنید ثبت نام کنید
امکان سفارش کالا فقط در روز فروش (شنبه ۲۳ اردیبهشت بین ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲:۰۰) وجود داشت و قبل از این تاریخ و در طول اجرای کمپین بازدیدکنندگان فقط میتوانستند کالاهای تخفیف خورده را مشاهده کنند.
نکات خاص و جالب توجه در استراتژی این کمپین:
. تخفیف های بسیار بالا و جذاب
. عرضه ۱ عدد از هر محصول
. ایجاد حس هیجان و برنده شدن برای مشتری
نتایج حاصله از این کمپین یک هفته ای به صورت زیر است:
. جذب ۴۰۰۰ نفر کاربر جدید و ثبت نام شده که ۸۰٪ از آنها اطلاعات تماس شان را تکمیل کردند.
. فروش ۱۰۰ محصول با ارزش تقریبی ۵۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان در عرض ۴ ساعت
. میانگین نرخ بانس ریت:۳۴/۴۳٪
. میانگین زمان ماندگاری: ۹:۴۴ دقیقه
. افزایش چشمگیر فروش وبسایت
این کمپین نمونه بسیار موفقی از یک کمپین تبلیغاتی است و تنها دلیل موفقیت آن استراتژی فکر شده و خاص آن است.
نظرات بسته شده است.