Take a fresh look at your lifestyle.

اجرای بد چالش اصلاح ، فیلیپس را به چالش کشید

اجرای بد چالش اصلاح ، فیلیپس را به چالش کشید

 

یکی از مزایای کمپین‌های آنلاین، میزان مشارکت مخاطب (Engagement) در آن کمپین است، مخصوصاً اینکه طراحی کمپین به صورت یک چالش باشد.

اخیراً شاهد برگزاری کمپین دیجیتال چالش اصلاح از شرکت شکوفا الکتریک نماینده فیلیپس در ایران بودیم.

کمپین فیلیپس با موضوع اصلاح در شرایط نامتعارف تعریف شده بود که مخاطبین عکس و فیلم‌های مرتبط را با هشتگ #چالش_اصلاح در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشتند.

کمپین تبلیغاتی

کمپین چالش اصلاح با ۱۰ فرد مشهور در شبکه‌های اجتماعی یا همان اینفلوئنسر ، ریپورتاژ آگهی و ویدئوهای جذاب شروع شد و در اواخر آن نیز با معرفی در رسانه محیطی ادامه پیدا کرد. ولی خروجی آن با توجه به امکانات موجود ضعیف بوده است.

 

تبلیغات

یکی از اولین عملکردهای ضعیف این کمپین تبلیغاتی مربوط می‌شود به پست‌های صفحه اصلی کمیپن instagram.com/philimen.ir که بسیار ابتدایی و با عکس‌های ویرایش شده در برنامه‌های ویرایش عکس، که این موضوع می‌تواند مسیر کمپین را از حالت چالش خارج کند.
عملکرد دوم مربوط به انتخاب نوع اینفلوئنسرها است که از اثربخشی مناسبی روی فالوورهای خود برخوردار نبوده و نتوانستند درصد مشارکت بالایی را به این کمپین اضافه کنند و حتی نوع ویدئوهای طراحی شده و اجرا شده توسط این افراد کمکی چندانی به وایرال شدن این کمپین نداشته است!

مدت کوتاه چالش و عدم انتشار محتوای مناسب در معرفی این کمپین نیز از دیگر نقاط ضعف این کمپین است.

در این کمپین خیلی از ابزارهای مورد نیاز برای اجرای یک کمپین موجود است ولی همانطور که مشهود است نوع اجرای کمپین توسط مجری باعث شده تا خروجی مناسب بدست نیاید و حتی با بازشماری اعداد مربوط به بازید و لایک می‌توان دریافت که نسبت هزینه به آورده ROI و شاخص کیفی KPI در این کمپین بسیار پایین است.

 

کمپین تبلیغاتی

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.