Take a fresh look at your lifestyle.

راه اندازی کمپین در شبکه های اجتماعی

سوال: مدیریت یک شرکت در حوزه محصولات بهداشتی را بر عهده دارم. قصد دارم برای جذب مشتریان بیشتر به سمت برندم یک کمپین در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنم. در این زمینه چه توصیه ای برای من دارید و چگونه این کار را انجام دهم تا این کمپین با موفقیت همراه شود؟

پاسخ: این روزها بسیاری از افراد زمان زیادی را در فضاهای مجازی و رسانه های اجتماعی صرف می کنند و رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر زندگی مردم دارد. از این رو شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از ارکان مهم در زندگی مدرن شده است.

برای اینکه بتوانید یک کمپین موفق در شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید،در گام اول لازم است ابتدا یک تیم توانا تشکیل دهید. یک شخص به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد، بلکه نیازمند افرادی است که مهارت های مختلفی در زمینه های استراتژی و تولید محتوا، بازاریابی، برند شناسی، گرافیک و. . . داشته باشند.

گام دوم داشتن یک برنامه ریزی دقیق است. شما باید اهداف کوتاه مدت خود را در یکی از رسانه های اجتماعی که مدنظر دارید تعیین و با توجه به آن رسانه محتوای مناسب را تولید کنید. سعی کنید در انتخاب نوع شبکه اجتماعی دقت کنید و پلتفرمی را انتخاب کنید که برای یک برند خوب عمل کرده باشد. تعیین تایم لاین دقیق به شما کمک می کند بتوانید تیم خود را هماهنگ کنید.

در نهایت یک لحن درست برای مطالبی که در پلتفرم قرار می دهید انتخاب کنید که با ارزش های سازمانی شما سازگار باشد و نیازهای مشتری را بر آورده کند زیرا لحن سازمانی شما باعث می شود افراد در لحظه اطلاعاتی از برند شما در ذهن شان ذخیره کنند که آیا این برند می تواند قابل اعتماد باشد یا خیر؟

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.