Take a fresh look at your lifestyle.

بهره برداری از قدرت های ویدیوئی

اندازه هیچ کس متناسب با همه محتوای رسانه های اجتماعی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) هر پلت فرم رسانه ای اجتماعی متفاوت است. هر پلت فرم رسانه اجتماعی دارای مخاطبان منحصر به فرد برای خود می باشد و هر پلت فرم رسانه اجتماعی باید میزبان محتوای مختلفی باشد. ما باید قادر به مناسب سازی محتوا با توجه به هر پلت فرم باشیم. ارسال محتوای مشابه بر روی تمام پلت فرم ها سبب کاهش میزان تعامل خواهد شد. درک خوب از این که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چگونه با پلت فرم های مختلف تعامل دارند، به شما کمک خواهد کرد که محتوایی جذاب ایجاد کنید.


منحصر به فرد باشید – هیچ کس یک گربه مقلد را دوست ندارد
در حالی که برخی استدلال می کنند که دیگر چنین چیزی به عنوان یک ایده اصلی وجود ندارد، اما انجام کاری متفاوت، یک راه مطمئن برای مورد توجه قرار گرفتن است. یک نمونه از این مسئله در مورد توماس د ناپولی (Thomas De Napoli)، مدیر ارشد استراتژی محتوا و پلت فرم Viacom رخ داد. تیم او به جستجو در اینترنت برای پیدا کردن وبلاگ نویسانی پرداختند که به خوبی با برندهای مشتریان آن ها هماهنگ باشند. یکی از حوزه هایی که آن ها همیشه با آن در کشمکش بودند، وبلاگ نویسان زیبایی بود. ده ها هزار نفر از مردم وجود دارند که در سراسر جهان به وبلاگ نویسی در مورد محصولات زیبایی می پردازند، اما تعداد زیادی از آن ها منحصر به فرد نیستند.


رسانه های اجتماعی توسط مهندسین و ریاضی دانان ساخته شد
به درستی تمرکز اصلی بر ایجاد محتواست، اما ما اغلب مکانیک های پشت رسانه های اجتماعی را فراموش می کنیم. دانستن این که از کجا شروع کنیم سخت است، آن هم زمانی که بحث الگوریتم ها و علم در پشت این پلت فرم ها مطرح می شود. علم تجزیه و تحلیل، یک نقطه شروع خوب است اما آن ها محدود هستند. برنامه هایی وجود دارند که یک نگاه عمیق به چهره های سخت دارند تا به شما نشان دهند که چه چیزی کارایی دارد و چه کسی با محتوای شما تعامل دارد. یک درک بهتر از علم موجود در پشت رسانه های اجتماعی می تواند سبب افزایش تعامل و کمک به شناسایی سفیران برند، شود.


خلاقیت از آن چه که شما به آن مشتاقید و آن چه برای شما قابل اعتماد است، نشات می گیرد
آیا شما تا به حال برای مواجهه با چیزی خلاقانه برای یک مشتری، دچار دردسر شده اید؟ این مشاوره طلایی مربوط به توماس د ناپولی می باشد. او از طرفداران بازی های ویدئویی است و آن شور و شوق را در ایجاد تبلیغات کل در ۸ بیت (زبان خنثی – فکر گرافیک آتاری!) استفاده کرد. ترکیب آن چه ما در مورد آن اشتیاق داریم، خارج از کار با ویدئو، می تواند سطوح جدیدی از خلاقیت را تولید نماید. با خود رو راست باشید که چه چیزی برای شما مهم است – سبکی که مال شما نیست را به اجبار استفاده نکنید.


تعامل با یک ویدئو بدون یک داستان، سخت است
ویدئو، یک ابزار قدرتمند است که به منظور تعامل افراد با محتوای شما مورد استفاده قرار می گیرد، شما باید با آن ها ارتباط برقرار کرده و یک پاسخ احساسی بسازید. شما با گفتن یک داستان پاسخ بسازید. هر داستان نیاز به یک آغاز، میانه و پایان دارد. این داستان نیازی به یک معنی قدرتمند ندارد، اما باید مخاطبان شما را به یک سفر ببرد.
 

منبع:  http://www.mcepublicrelations.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.